woensdag 12 januari 2011

sneeuw weg en dan is er weer tuinwerk

De hele winter irriteerde ik mij al aan al die hortensia pluimen in de tuin. Dus nu de sneeuw weg is gelijk maar de grote snoeibeurt voor deze planten. Ondanks de kou waren er toch al nieuwe loten.Ik kreeg ineens zin om te tuinieren, zal ik vandaag het spinaziezaad maar opzoeken.
Willeke, deze koekjes en de gezellige uurtjes met de inloopmeisjes heb je maar toch gemist .Het was een inspirerende gezellige ochtend.
Het popje en het hartje heb ik groter uitgetekend, dus het was toch een klein beetje een nieuw project. de stofjes waren helemaal zorgvuldig uitgezocht.
patroon van het popje
  prettige woensdag,
Bep




10 opmerkingen:

carine zei

Bep, wat een leuk hartje, mijn kleindochtertje zou het zeer mooi vinden ! Goed begin voordat je aan de tuin begint. Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

GRANNY'S HOUSE zei

Dit moet ik niet aan het spookje laten zien, want die heeft toch wel een heel erg hoog hebbe gehalte ;-)

Groetjes
Ines

Liesbeth Wessels zei

Ziet er allemaal heel gezellig uit, met de bos bloemen van quilting jeanet(????) groet van liesbeth

Anoniem zei

Wat een schattig hartje is dat geworden. Gezellige warmer kleuren ook. Hoe groot is het hartje?

bep zei

Hallo Renske ,de hoogte is 16 cm. Ik heb er nu ook een linkje bij gezet,groetjes Bep

quilting Jeannet zei

Ehhh, tuinwerk zei je toch Bep.....hier giet het met bakken uit de hemel, al weer reeds twee dagen....de spinazie zou er van verdrinken....Wel een heel erg schattig hartje met popje erin gemaakt, helemaal BEPS,

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Dank je Bep.

Jane in Cumbria zei

O wat een schatje!!!
Hier staat de tuin bijna vol water, en het regent nog steeds..........
groetjes
Jane

carine zei

Bep, mooi die poppetjes en het hartje. dank je voor te showen! Volg je op de voet. Carine-Brugge
http://patchworkstar.blogspot.com

Annelein zei

Ja Bep... wrijf het me nog maar even in...:).

De andere data staan in ieder geval genoteerd in mijn nieuwe agenda.

Die kippetjes die je te logeren hebt...hopelijk kakelen ze niet zo erg als wij soms doen...