maandag 3 januari 2011

de kerstsfeer uit huis halen

De kerstbomen, slingers ,borduurtjes, kransen en de kalenders van vorig zijn weer opgeruimd. Ik zag nog dat ik er een was vergeten :  op de wallhanging met de beertjes was de kerstboom nog aanwezig. Gelijk maar een voorjaarsborduurtje erop genaaid, het patroon is onbekend en ik heb het gekregen van Coby.
                                  Het word weer aardig rustig in huis zonder de glimmers van de kerst.
Vandaar dat ik de Sara van Stacy heel rustig heb gehouden. Ik wou de Folk-Art sfeer bewaren , daar houd ik toch het meeste van. Marja kan het ermee door?
nog een keertje omdat het zo bij deze tijd past
Nu even een poppetje maken die in het zakje kan staan.
prettige maandag,
Bep

8 opmerkingen:

Simone zei

Prachtig zo, dat borduurwerk!
De kerstboom had ik donderdag al opgeruimd, maar de rest van de versiering ga ik vandaag ook maar eens opruimen. Ik vond het nog zo gezellig de lichtjes enzo... Maar het is ook een keer klaar! Tijd voor een grote bos witte tulpen op tafel!

Anoniem zei

Hello Bep, what a beautiful stitchery and such gorgeous fabrics. Do you speak English? Kind regards, Ann ~ Australia.

quilting Jeannet zei

Wat is het toch een prachtig borduurwerk Bep, hier is ook alles al weg, alleen het schoonmaken moet nog, het harde leven is weer begonnen........op naar de eerste sneeuwklokjes, voorlopig nog ver weg want vanmorgen was de grond stijf bevroren en was het weer sppiegelglad, daar heb ik onderdehand wel meer dan genoeg van, die gladde wegen!

bep zei

Hello Ann,I only speak Englisch when it have to be needed a little bit good, I whright englisch verry bad,I understand almost everything, Bep

Carin zei

Wat heb je dat borduurtje mooi afgewerkt. Ik heb de boom en alles erop nog staan. Ik geniet er deze week nog even van :-)

Anoniem zei

Hoi Bep,
Ja, het kan er zeker mee door! Erg leuk geworden, doe stof past er mooi bij. Tot ziens!
groetjes,
Marja

carine zei

wat een mooi borduurwerkje, en dit voor juist na Nieuwjaar, op naar de lente, weg met de winter , want ons konijntje doet reeds intrede! Goed gedaan Bep. Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

quiltingmieke zei

piep, bedankt vr bezoek aan mijn blogje, heb je nadjabears bezocht, prachtig toch???
wat heb jij ook een leuke dingen weer,
en ja hier vandaag ook de kerstspullen opgeruimd,
nu beetje zilverwerk, de beren en veel kaarsjes voor de donkere dagen

knuf quilting (en culimieke (mijn andere blog)