maandag 22 november 2010

kastje met klosjes quiltgaren

 Wie wel eens bij mij komt weet dat ik een hele verzameling  oude klosjes/strengetjes kastjes heb. Vandaag is dit nieuwe kastje gekomen met de post, is wel van hout maar met plastic schapjes. Hij is voor de winkel bestemd en zo heb ik keus uit vele kleurtjes en de klosjes zijn 100 meter draad . Dus geschikt voor kleine quiltjes , ik ga het  garen eerst maar eens uitproberen.
Het is een quiltgaren wat eigenlijk niet meer in de handel was, maar een Franse firma heeft er weer nieuw leven ingeblazen. Maar ik ging in eerste instantie voor het kastje met het leuke plaatje.
                                                     
prettige maandag,
Bep

6 opmerkingen:

Carla zei

Oude spulletjes blijven toch wel erg mooiiii

Groetjes Carla

Simone zei

Oh, wat een heerlijk kastje!

quilting Jeannet zei

Errug leuk Bep.......verkoop je het kastje kant en klaar met het garen er in (lol)

groetjes, Jeannet

jolanda zei

Echt een gezellig kastje!!
liefs, jolanda

Guusje, zei

Wat een mooie kast, ik vind het een plaatje.

mclaire zei

OHhhhh!!!!! quel merveilleux blog et la théière hummmm qu'elle est belle, j'adore !