zaterdag 10 oktober 2009

Weer een zaterdagwerkje

Vandaag heerlijk een nieuwe Elisabeth gemaakt met een kersttasje om haar nek. Ze zit heerlijk warm in de keuken bij de kachel. Het borduurtje op het tasje is een patroontje van Stacy Nash en heeft Simone geborduurd.

Ook even nog een fotootje van de verrassingsochtend van woensdag. De dag beloofde een heerlijke binnendag te worden met de houtkachel aan, maar de deur moest los en de vogels hoorde je zingen. Het leek wel voorjaar! Er werd heerlijk rustig gewerkt aan deze kerstornamentjes, helemaal in de kerststemming.

Prettige zondag, Bep

4 opmerkingen:

Daniƫlle zei

Je kunt aan haar snuitje zien dat ze groos is op haar tasje :))
Leuke kerstbomen met alle belletjes, voor je het weet kan het aan de muur of op de schoorsteenmantel! Mooie zondag, trusten!

Els zei

Nou Bep, dat is leuk dat je mij hebt gemaakt! Haha! Zo'n tasje zou mij ook best staan, denk je niet. Volgens mij heb ik het patroontje ook, ik ga maar eens op zoek. Mmm alleen dat mutsje......

greet's foto's zei

oh!!!! dit is helemaal mijn pakkie an.
ik maak ook heel veel stitscheries,en je pop die is geweldig wat een schatje.
kan ik niet eens langs komen,ligt er natuurlijk aan waar je woon.
ik moet met een taxi komen.

groetjes oma nijn

Annelein zei

Bep, ik snap maar niet hoe jij zo snel zo'n pop in elkaar zet...