woensdag 8 april 2015

bijna

zo het wagentje is bijna ingepakt en nu tijd om leuke mandjes te maken voor op mijn stand,
 misschien nog even tijd om nog een paar van die miniquiltstofpakketjes te maken,dat is zo'n schattig klusje, ik hoop ook dat jullie die komen in Rijswijk deze ook  leuk vinden dan is het ook nog een dankbaar werkje,
straks nog wat heerlijks te eten halen om mee te nemen want Anneke (mijn zus) en ik houden daar echt wel van,
lekker smikkelen in ons hotelkamerbed,
Nou je weet het:  wil  je dat ik iets mee naar de beurs dan kun je mij mailen of bellen,
en op

zaterdag 11 en op dinsdag 14 april is de winkel in Hall gesloten

een mooie woensdag,
Bep


1 opmerking:

Unknown zei

Hola, acabo de descubrir tu blog , haces unos trabajos preciosos me quedo como seguidora y te dejo la dirección de mi blog por si te apetece seguyirme.Saludos
maitedecopart.blogspot.com.es