woensdag 18 maart 2015

vogelnestjes en vogelhuisjes

 Zo hier zijn de overgebleven vogelnestjes van Aggi. ik heb ze vorige cadeau gekregen van Aggi en ik  had gelijk al de bedoeling om ze te bewaren voor deze voorjaarsdag, maar Aggi zoals je ziet er zijn er wel wat opgepeuzeld ,ik kon mij als rasechte snoeperd echt niet beheersen en het is nog maar afwachten of ze om 10 uur nog op het schaaltje liggen.Oh ze zijn echt overheerlijk en smaken direct naar heel veel meer.
Vandaag dus vogelhuisjesdag :
maar de vogeltjes solo hangend aan een gekrulde  hazelaartak zijn ook prachtig
even een gezellig voorjaarsbloemetje, is mijn eigen tractatie voor een goede daad
en gisteren deze
in de webwinkel gezet, ze zijn  prima te gebruiken voor allerhande op het moment  populaire scrabquilts.
het zonnetje komt ook nog ,wat wil je nog meer !
Nu nog een stokbroodje voor bij de soep halen.
een mooie dag,
Bep

3 opmerkingen:

Monica zei

Leuk de vogelhuisjes, en lekker smikkelen! wat een schatje op je vorige blogje! geniet er maar van

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha Bep,
Ik heb ergens vaag met zusje afgesproken om 2e pinksterdag bij mooi weer langs te komen. Natuurlijk met onze mannen maar die vermaken zich wel.
groetjes
Wietske

Yvonne zei

Laat de lente maar losbreken, jij bent er zo te zien klaar voor. Ik ook hoor, alleen zit de hele dag alles hier al potdicht van de mist helaas!