vrijdag 13 maart 2015

een avondwandelingetje op ons domein en Ella

even een vroeg blogje want deze kleine madam kan zomaar vroeg wakker worden en dan ben je de hele dag weer bezet.
Hier loopt ze in de tuin en je ziet die prachtige zonsondergang op de foto en even later met Opa door de wei de hondjes uit laten, 
Ella stapt er al vrolijk op los en wij mogen er een paar dagen van genieten want mams en paps zijn op wintersport, laat hun het er maar even van nemen want tegenwoordig hebben de ouders zoveel taken,
Ik was  in mijn tijd een gelukkige fulltime moeder en dat is toch een heel verschil vind ik,
nu even van mijn koffiemoment genieten en misschien kan ik nog een paar hexsjes aan mijn quilt zetten als zij vandaag hier rond dartelt, 
en we gaan samen naar de vogeltjes luisteren want die zijn zo druk en talrijk aanwezig in de tuin,
een mooie dag,
Bep



17 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een heerlijke foto's. Geniet maar volop !

BezigeBijMirjam zei

Leuk oma! Geniet er maar van!

Unknown zei

Heerlijk om haar een paar dagen voor jezelf te hebben :) Veel plezier samen x

bep zei

gaan ww zeker doen het is wat leuker als de ouders er niet bij zijn, ik hoop dat er meer grootouders dat herkennen,
Bep

Nanske zei

Kan ik me voorstellen...eventjes helemaal van jullie alleen,he...
Ze groeit als kool.
Wat gaat dat toch snel.
Geniet er maar van.
En opgroeien met hexsjes? Ik durf te wedden dat dit een quilster in de maak is ;-)
Groetjes,

Anoniem zei

Jonge ouders hebben inderdaad veel taken maar gelukkig zijn er fitte oma's en opa's
Geniet ervan Bep!

Anoniem zei

Dat herkennen we zeker veel plezier deze dagen
Gr Carolien

Kleine Vingers zei

Dat is gezellig, veel plezier met z'n allen. Groeten

Annie Derks-Scholten zei

Hallo Bep, wat een genieten van de kleine meid. En wat lijkt ze op jou!

Annie Derks-Scholten zei

En zeker leuker als de ouders er niet bij zijn! Dat is ook onze ervaring.

bep zei

Annie ze heeft zeker mijn van Tol bouw, groetjes Bep

Yvonne zei

Wat een mooi poppetje! Heerlijk van genieten, ze zijn zo snel groot! Onze kleindochter wordt al weer 4 en ik vraag me af waar de jaren zijn gebleven......

Johanna Zweden zei

Wat een leuke must draagt ze
Leuke foto´s
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

Ageeth Dorsman zei

Wat wordt ze al weer groot, Bep, zoals ze hier rondwandelt! Geniet er maar heerlijk van (en dat is inderdaad veel leuker zonder de pap en mam erbij...)!
Groetjes van Ageeth

Sis Voorn zei

Geweldig dat je dat doet voor je kinderen !

betty prins zei

Wat zijn wij toch bevoorrecht als oma's en opa's...
Geniet met volle teugen van dit kleine meisje!

Merian zei

Lekker van genieten!!
groetjes Merian