dinsdag 14 oktober 2014

veel nieuw winters

Heerlijk die blauwe ruitjes,ik  ga eens even bedenken wat ik er van ga maken, zo in de winter vind ik ze zo gezellig. 

En de houten quilthangertjes die ik voor jullie heb gevonden staan in de webwinkel en voor een zo leuk prijsje! Ik ben aanwezig op de
 Quilt/Handwerkdagen in Nieuwegein
 en als je wilt neem ik ze voor je mee, mij dan wel even mailen daarover, scheelt verzendkosten.
Verder vandaag  even ruimte maken in de winkel want er komen nog veel meer nieuwe stofjes aan,
En vanavond de keuken in orde maken voor de verrassingsdag van morgen, we zijn er weer lekker zoet mee ,missschien bak ik weer een heerlijk cakeje maar gisteren uit Lochem ook weer van die heerlijke worteltaartjes meegenomen dus ik heb nog keus.
een mooie dag,
Bep










1 opmerking:

Truus zei

Mmmm dat klinkt allemaal heerlijk!
En die blauwe stofjes....
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe