maandag 20 oktober 2014

van binnen en buiten

dit zijn mijn klokjes aan de buitenkant voor de
kerstfair in december
 zo leuk om weer allerlei cadeautjes te maken om straks een leuke kraam te vullen.
en hier zie je ze aan de binnenkant
en hier de quilttop die ik gisteren op de naaimachine heb gemaakt van de nieuwe stofjes van Barbara Brackman, tis wel veel rood wat er allemaal gemaakt word maar dat brengt het seizoen nu eenmaal met zich mee,
heb je interesse om de
 te willen kopen van mij dan kun je mij hierover mailen en wil je zelf de top maken dan staat hier
ik ga nog even door met rood .
een mooie maandag,
Bep

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat sfeervol !!

Guusje, zei

Wat een prachtige kleuren bij elkaar.

quiltlodge gerda zei

Geweldige belletjes Bep!

Teresita zei

Ahhhh que bonitos!!!!, me sorprendieron gratamente las campanitas!, felicito por tus hermosos trabajos.

Hermie zei

dat ziet er heel gezellig uit