dinsdag 2 september 2014

Nettie en verrassingsdagen in mijn woonkeuken

stralende sterretjes van Nettie
Er waren nog geen leuke dagen in mijn agenda geplaatst maar nu dan toch wel.
Op woensdag
  24 september
kun je in mijn gezellige woonkeuken deze heuse Rudolf komen maken en
 op woensdag
15 oktober
 kun je je winters laten verrassen.
Wil je graag met je eigen groepje zo'n dagje organiseren dan kun je met  mij contacten en overleggen op welke dag dat zou kunnen. Je kunt kiezen uit mijn hele webwinkel wat je zou willen maken.
Er komt nog een dag waarop je een beertje met minvestje kan maken.
En dan is dit jaar de
Kerst open Huis & Tuindag op zondag 24 november.
Op deze dag kun je
 gezellig winterbee/workshop
 bijwonen in mijn woonkamer.
Deze zal dan om half 11 starten en er mag er de hele dag over doen.
Is toch gezellig allemaal.
En dan nu even vertellen over mijn lieve schoonzus Nettie, ook een quiltster en ze maakt toch schattige quiltjes. Ze fruttelt net zo lang met haar stofjes dat het goed bij elkaar past. Zij heeft een heerlijk kleurgevoel.
Kijk deze mag mee naar Arnhem dit weekend. Het thema is daar bij mij in de stand sterretjes, dus dat kwam mooi uit dat Nettie net een sterretjesquiltje bijna af heeft. Nu kun je goed zien hoe je kan doorquilten.
Enne de kleuren noemt ze zelf rode kool die te lang gekookt heeft.
Oh laat ik hem hier maar hangen, het past zo mooi in de kleuren die de tuin nu heeft.
Nu weer even genoeg gekletst,aan het werk,en inmiddels medicijnen gekregen voor de holtes in mijn hoofd, dus ik hoop voor vrijdag weer fit te zijn.
een mooie dag,
Bep





3 opmerkingen:

MarianneD zei

Beterschap Bep!
Wat een gezellige dagen allemaal,mooi sterrenquiltje en een schat van een Rudolf!
Lieve groet uit het Eekhoornnest!

Berna zei

Wat een mooie sterrenquilt!

Sis Voorn zei

Klingt allemaal erg verleidelijk ;-)