woensdag 4 september 2013

appeltjestijd

Het sneeuwt bijna appeltjes en de boomgaard word een glijbaan van de gevallen appeltjes. Weer wat werk erbij om de loopbaan schoon te houden. Gelukkig hebben we buurt ponny's om te helpen ze op te eten.
Wil je bewaarappeltjes van stof maken  dan kun je 
 kijken. Ik heb een stofpakketje voor 7 a 8 appeltjes in mijn webwinkel gezet.
En dan nu in het Engels de Simply Vintage nummer 8 is
HIER
 al te bestellen. Er is verteld dat hij de 15de september hier zou zijn .
Ik hoop dat ik hem ook mee kan nemen naar Beleef Landleven.
En dan komen vandaag deze heerlijke antieke stofjes die in de webwinkel worden gezet.
 Samen met nog heel wat ander  werk en dan ook genieten van het heerlijke weer is mijn dag weer opgevuld.
Vanuit mijn atelier raam zie ik  de zon  al komen en hij schijnt zo prachtig op mijn tamme kastanje boom die ook al helemaal vol zit en de loze kastanjes beginnen ook al los te raken dus die oogst duurt ook niet zo lang meer.
een heerlijke dag gewenst,
Bep

 
 


3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ohh die antieke stofjes, helemaal geweldig!!!!
groetjes
Wietske

Cindy at her Country Home zei

Wat een heerlijke appeltje voor de dorst deze post van je Bep, heel mooi. Kan me al niet meer beheersen met die ontzettende mooie antieke stofjes, PRACHTIG! Veel liefs van Cin xxxx

quiltingmieke zei

piep, prachtige stofjes, en wat een appeltjes heb je daar...goed dat de paardjes je helpen

Geniet van het zonnetje
en moest ja even tijd hebben

ik heb eindelijk jouw poezepatroontje uitgewerkt,
vandaag verschijnt er nog en stukje en morgen zie je ze helemaal af op mn blog

knuf mieke