vrijdag 11 mei 2012

antieke quilts kalender

Ik weet niet of An Moonen hier aan meegewerkt heeft maar de platen zijn prachtig. Dinsdag zie ik An en dan er eens even naar vragen. Nu houd ik ook heel veel van de oudjes uit ongeveer 1850 dus ik vind de kalender een aanwinst. Bij elke plaat staat er ook een korte beschrijving van de quilts.
Ik heb de kalender in mijn
geplaatst, de verzending is wel 6,75 omdat hij niet door de brievenbus past.
Misschien wil je hem wel reserveren voor als je misschien de komende tijd deze kant op gaat dan kun je hem bestellen en af te halen aanklikken.
wel even erbij vermelden wanneer je hem denkt af te halen.
En hoe vinden jullie dit Vintage Stoffer & Blikje, een schatje toch en hij is echt te gebruiken hoor! Ik heb er een in mijn kasje gelegd.
Staat ook in de webwinkel
Aan  mijn Anna Breretonquilt word met veel plezier gewerkt. Wel moeilijk om grote printjes te vinden, maar ik vind zo af en toe een  in mijn oude voorraad. Zo leuk dat hij Anna heet, mijn tweede dochters naam.
Je kunt je   HIER     opgeven voor een gezellige dag met het boek Feathering The Nest.
een prettige vrijdag,
Bep

Geen opmerkingen: