vrijdag 2 december 2011

de eerste inloopochtend van januari

Gisteren dit 
charmpack quiltje
afgemaakt en nu staat het alweer in de webwinkel als inloopochtend op woensdag 11 januari.
Ook kwam een koerierster een exemplaar van dit prachtige tijdschrift brengen en laat in de avond pas in kunnen bladeren. Ik vind het vooral lekker dik dus veel inspiratie en een schitterende layout.
Ik heb ze niet in de verkoop maar wel heb ik nog een paar van die Santaknoopjes van
die erin staan. Nog 5 stuks maar ook heb ik nog wat andere kerstknoopjes die ook leuk op de stitchery's staan.
Ik wist het niet dat ze erin zouden staan maar wel grappig want ik heb ze al vanaf september in de winkel staan.
een vooruitziende blik en een liefhebster van de knoopjes van Barbara.
een prettig weekend,
bep


3 opmerkingen:

Shirley zei

Enig lopertje, ja daar zijn die charmpakjes ideaal voor!

Lida zei

Oh dat blad wil ik ook, vind het zo leuk al die vintage spullen! Geniet er maar van en ook van die gave loper, groetjes
Lida

ineke zei

Hoi Bep ik heb dit blad ook gekocht heerelijk. Ik geniet nog steeds na van vorige week zondag. Fijne avond en groetjes ineke