dinsdag 14 juni 2011

nieuwe openingstijden

Er word aan de nieuwe agenda gewerkt voor het aankomende herfst/winter seizoen. Er veranderd niet heel veel maar wel komen er nieuwe openingstijden voor de winkel in Hall. Deze gaan van start na mijn zomervakantie. Dus houd de agenda en mijn blog in de gaten. Het een en ander word binnenkort ook in een nieuwsbrief bekend gemaakt. Ontvang je nog geen nieuwsbrief, dan kun je je hier onder aan de welkoms pagina aanmelden.
 welkomspagina
Ook zijn er weer een flink aantal verrassingsochtenden gepland.
voorbeeldjes van verrassingsochtenden die al geweest zijn.
De stofjesclub is opgestuurd dus morgen kunnen de stofjes verwacht worden.
Een paar foto's van de nieuwe vlonder, ik kan er slecht aan wennen dat alle struiken en bomen weg zijn en ik heb er bijna spijt van ,maar het word wel wat als de nieuwe aanplant er staat, het is wel heerlijk zitten daar.
Meestal als we grote veranderingen in de tuin doen dan worden het wel verbeteringen.
nog een prettige halve dinsdag,
Bep

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag mam,
wat ziet het er ontzettend mooi uit! En wat een mooi hout heeft papa gebruikt! Ik kan niet wachten om daar lekker te zitten. Of in de tuin te chillen in mijn hangmat, die ik net heb opgestuurd naar Nederland. Ik hoop dat hij aankomt:) En wat ziet Truffel er lief uit, lekker gapen, zo hoort dat. Veel liefs Berthe