zondag 31 mei 2009

Een groot pakket?

Het logje bij Els vond ik zo grappig omdat ik ook een pakketje van Els verwachtte. Nou, daar is het dan! Geen verrassing, ik wist wat erin zou zitten.

Ik ben heel blij met de kippenquiltjes, zo helemaal mijn stijltje en veel stofjes van mij zijn er in verwerkt. Ze mogen deze zomer hier zijn van Els en ik heb het oergezellig met de dames.

Ik ga er goed voor zorgen. Misschien een poging wagen om een kipje te patchen, ik heb tenslotte nu ook de patroontjes in huis. Wie weet...

Fijn pinksterweekend, Bep

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Bep,
zorg maar goed voor de meisjes. Gezellig voor je want ze kunnen lekker kakelen!! Ik hoop wel dat ze alleen maar 'goede' dingen over me door vertellen, haha! groetjes Els

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een ontzettende gezellige quilt en de kippetjes zien er ook zo vrolijk uit.

Groetjes
Ines

gerda zei

tja..hier ging ook voor de bijl...zoon lief krijgt volgende week eindelijk zijn kippies...en hij is jarig..dus!!!!..ik hoop dat ik het red;0))
wat was het weer gezellie zondag!!

bep zei

Goedemorgen,helaas geen foto's van afgelopen zondag,helemaal vergeten,maar het was dus een stralende dag wat het weer betreft en de gezelligheid was er ook ,de workshop hebben we toch binnen gehouden vanwege de harde wind, maar buiten zitten was er ook bij,de tuin lag er stralend en uitnodigend bij ,neef Martijn heeft wel foto's genomen met een speciale camera,die komen nog een keet op het log,prettige dag iedereen,Bep

antique quilter zei

very nice quilt
thanks for sharing the pictures
a pattern I may just need to find too!
Kathie