donderdag 23 april 2009

A Kittens Tale BOM

Ik heb de nieuwe BOM van Lynette Anderson binnen gekregen en deze wil ik erg graag zelf gaan maken. Maar heeft er iemand zin om mee te doen?
We beginnen op maandag 25 mei van 12.30 tot 15.30 uur bij mij in het atelier in Hall. En dan 9 keer om de 3 weken. Kosten zijn € 12,50 per middag. Je krijgt dan iedere keer een nieuw patroondeel en uiteraard koffie en thee. Je kunt je hier opgeven.

Wil je hem wel maken, maar ben je niet in de gelegenheid je aan te sluiten bij ons poezenclubje? Dan kun je het patroon ook bestellen in de webwinkel.

groetjes, Bep

1 opmerking:

Annelein zei

Het is een plaatje Bep. Maar hoe verleidelijk ook. Ik doe toch niet mee. Er moet nog zoveel af en daar heb ik dit jaar voor uitgetrokken.

Gelukkig kan ik op je blog vast genieten van alle mooie blokken die jullie gaan maken.

Heel veel plezier daarbij toegewenst.

Hartelijke groet, Willeke