woensdag 24 december 2008

STITCHERY INN

Jullie weten dat ook ik van stitchery houd. Komt ook mischien omdat je het zo mooi kunt combineren met stofjes en het werkt bij mij heel ontspannend en dat is nou net wat ik wil; een ontspannende Stitcherydag hier op de boerderij in Hall! Misschien voor de liefhebbers een fijn wandelingetje in de sneeuw?
Deze dag word gehouden op vrijdag 16 januari van 10.00 tot 16.00 (is vol) én op zaterdag 17 januari van 10.00 tot 16.00 uur. Je kunt stitchen aan je eigen stitch-werkje, je stitcheries showen, lekker praten over stitchen, patroontjes delen (heb ik geen moeite mee). Kortom: het thema is stitchen en nog eens stitchen! Met een heerlijke multivlaaipunt of misschien wil een liefhebster een taartje bakken, je meegebrachte boterhammen en cup a soup, koffie, thee en chocomel krijg je van mij. Ik zorg ook voor stitchery patroontjes. De kosten zijn € 6,50. Ik denk lekker laag ;)
De 16de is vol! Je kunt alleen nog aanmelden voor 17 januari. Graag opgeven vóór 10 januari via mijn mail. Ik vraag om de € 6,50 vooraf te betalen.
Ik hoop op grote belangstelling, heb er enorm veel zin aan. Vind het altijd zo gezellig, mijn hut vol!

Prettige dag allemaal, Bep.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk en echt een super lage prijs ; de 17e zit vast ook snel vol !
Fijne kerstdagen , groetjes Ingrid.