maandag 10 november 2008

Opgesloten

Ik heb 3 dagen vrijwillig opgesloten gezeten in mijn atelier om heel veel voor te bereiden. Allereerst de inloopochtend voor morgen. Heb er zin in om heerlijk in mijn keuken de inloopsters weer te ontvangen!

Daarna wat bestellingen inpakken en ook een gezellig sneeuwpopje gemaakt uit een van de boeken van Tilda.
Zo heb ik ook de nieuwe stofjes weer gesneden en geknipt zoals oa. deze nostalgische ruitjes.

Zie al enkele beelden wat ik ervan zou kunnen maken! Komt er nog wel van, ik ben er in ieder geval dol op.Voor vandaag een plezierige dag Bep

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Por de kachel maar vast op Bep, we komen er aan. En die nieuwe stofjes, die wil ik natuurlijk ook.

Debby zei

Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik dagelijks? over de vloer.

Groetjes Debby
www.quiltstyle.blogspot.com

Anoniem zei

Goedemorgen Debby wie weet komt het er nog een keer van,groetjes Bep