zaterdag 18 april 2015

vandaag

vandaag is de winkel weer open en helemaal netjes opgeruimd, dat duurde even mijn energie was even op,
en het was gisteren een bijzonder prettige dag, de meisjes uit Noord Holland waren op tijd en hebben erg genoten van elkaar en het gezellig werken aan het hartennaaldenmapje, ik heb geen foto's gemaakt het was gewoon niet aan de orde,
na afloop heerlijk getafeld bij mijn buren en iedereen is weer veilig thuis,
meisjes het was heel gezellig en wat heb ik weer genoten van jullie accent uit het Beemsterland, was weer een beetje in mijn homeland
en dan vanochtend mijn rowan wol weer aangevuld in de webwinkel en ik kan niet wachten om aan mijn zomersjaaltje te beginnen van de 
'kheb een nieuw zacht blauw/grijs zomerjasje en daar past deze wol zo heerlijk bij
en het is een wol gemaakt van gebruikte kledingstukken geselecteerd op zijde/katoen en viscose dus ook nog goed bezig met het hergebruiken van materialen,
een mooie dag ,
Bep

4 opmerkingen:

Else zei

En al opgezet? Vast een feestje op je breinaalden, fijn weekend zwaaizwaai

bep zei

Vanavond, eerst even nog aan het werk ,
Zwaai terug, Bep

Margreet van der Werf zei

Ook ik heb gisteren genoten, van je heerlijke soep, je geweldige keuken (ik kijk altijd mijn ogen uit), je winkeltje met fantastische lapjes, en bovenal van alle gezelligheid! Groetjes Margreet

Johanna Zweden zei

Groetjes vanuit Zweden en een fijne zondag