woensdag 15 april 2015

quiltstoffen

en toen na een heerlijk fietstocht en een onverwachtse ontmoeting met een quiltvriendin in Zutphen kwamen de Blackbird Designs quiltstofjes,
deze gezellige bom die ik als compleet patroon verkoop
en ook deze welkome achtergrondjes, die heb ik bijna niet meer
wat zijn die 
stofjes toch heerlijk romantisch,
vanavond maar even wat snijden en vouwen, morgen is het mijn Elladag en de oma's onder ons weten dat er dan weinig uit de handen komt,
Ik hoop dat het lukt want vrijdag komt er een grote groep een dagje Beppen en het zou leuk zijn als ze ook deze nieuwe stofjes kunnen kopen als lapje,
En ik heb er zin aan omdat we daarna gezellig een pannenkoek bij onze pannenkoekhuis buren gaan eten zodat ze niet om  5 uur de files inrijden,
Enne ik  heb het berichtje in dit blogje over de geliefde detective Vera maar even weggehaald, ik maakte iedereen maar lekker dat ze zou komen op npo maar we moeten dus even wachten tot volgende week,
Een mooie avond nog,
Bep






5 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik ben blij gaan kijken op teletekst, enz. maar vanavond geen Vera. Jammer, hoor, maar volgende week een nieuwe kans.
Prachtige stoffen weer

bep zei

Oh wat erg, ik had nog niet in de gids gekeken, getverdemme, nou dat word vroeg slapen dus,
Bep

Lida zei

Oh je maakte mij blij met een dooie mus, voetballen, jakkes! Nu dat wordt borduren en ook vroeg onder de wol! Groetjes
Lida

KijkDaarIs zei

Bep wat een heerlijke stofjes weer!!!
Gezellig dagje in het vooruitzicht...genieten dus !!!
Groetjes ....

Els zei

He ja van haar geniet ik ook zo!! Mooie stofjes heb je weer...jammie....en wat heerlijk hé als de kleintjes komen! GENIETEN MAAR!