maandag 8 september 2014

de complimentjes

zoveel veren in mijn ...... maakt mij erg verlegen 
Er hebben 73 dames en 2 heren genoten van de workshop sterretjes patchen en ik heb genoten van dat er na een sterretje maken er zoveel plezier van de gezichten afstraalde.
Het was drie dagen een geweldig feestje, bedankt allemaal het waren 3 onvergetelijke dagen .
En dan die Carolien die haar geduld bewaarde en iedereen op een vriendelijke manier de eerste stappen van het quilten heeft overgebracht. Meis ,ik zie je donderdag weer kun je zelf weer een paar steekjes maken.

En even een nieuwtje:  aan de rand van mijn tuin heeft mijn buurvrouw Marian een B&B  in een stacaravan geopend en haar kennende word je helemaal in de watten gelegd, echt heel betaalbaar en je kunt zelf je eten koken en er met z'n viertjes in slapen.
  Je kunt haar vinden op 
Booking.com 
bij de Koersjes in Eerbeek. Wanneer je daar zou slapen kun je gerust mij even bellen of je langs kan komen.Je bent dan tenslotte even mijn buurvrouw.

een mooie avond,
Bep

1 opmerking:

betty prins zei

Die veren zijn zeer terecht Bep, fijn dat je zo genoten hebt!
En wb de B&B, die onthoud ik, lijkt mij leuk om even jouw buuf te zijn!!