woensdag 4 juni 2014

de shows & tells gaan helemaal door op 2de pinksterdag

Wat ligt die truffel toch altijd heerlijk te slapen in de tuin. Nog eventjes wat dingen regelen zoals : raampjes zemen, ordenen en dan laatste inkopen doen.  En dan mijn brocnteplekje naast het winkeltje  in orde maken dat kan nu even niet in de pipowagen omdat
 ik die heb leeg gemaakt zodat
Marianne en Rene van Ikorniquilt 
 er maandag hun intrek in  kunnen nemen.
Daarna laten we hem leeg en gaan we er een slaapplek/exopsitieruimte van maken.
Ik heb een aantal manden gemaakt met de laatste koopjes uit de wagen voor kleine prijsjes.
Dus het gaat waarschijnlijk mooi weer worden , maar voor de zekerheid word de
show & tell van Betty 
in de woonkamer gehouden. Alleen dames met naaldhakjes worden geacht ze uit te trekken omdat mijn houten vloer net geschilderd is en nog wat afgehard moet worden.
Ook is mand met halve meters ( 4,50 )  gevuld, hij zit nog niet helemaal vol, ik denk dat ik nog wat meer erbij doe.
Er zullen tafels en stoelen  onder de veranda , op het terras en in de keuken staan en schroom niet om gezellig te komen prikken,breien of haken jullie zijn van harte welkom en neem gerust werk mee om te showen, ik zorg voor koffie,koek,fris ,thee en waterijsjes.
En wil je nog de show van Betty meemaken dan kan dat nog in de middag.
een mooie woensdag,
Bep










4 opmerkingen:

Ina Hummel zei

Oh Bep het ziet er weer zo gezellig uit, wie weet kom ik nog..., moet even kijken hoe ik één en ander regel. Groetjes Ina.

Hermie zei

Hallo Bep, ik ben van de partij en aangezien het mooi weer wil worden, neem ik een werkje mee. Tot maandag.

Wilma Kuin zei

Oh de pipowagen,... FLIEFT!!
Moet wel lachen om je naaldhakjes,..
:o)

Berna zei

Dat wordt vast een heerlijke dag. Alvast heel veel plezier.