vrijdag 27 juni 2014

aanbieding van deze week en mijn keus winterstofjes

Deze winterstofjes staan alweer in de webwinkel ,wat altijd weer een heel werkje is en dan komt vanmiddag ook nog de koerier met de nieuwste Ptimitive Gatheringstofjes Homestead ( woongemeenschap ) .
Dan is er weer werk aan de winkel.
Maar eerst even heerlijk lounchen aan de vijfer, het was zo'n druk weekkie.
Ik doe dan wel even mijn oogjes dicht want anders zie ik wat er allemaal nog moet gebeuren aan de vijverkant.
Een mooie vrijdag enne zondag ben ik geopend en je mag gerust aan mijn tuin/keukentafel komen met je patch of quiltwerk en vraagjes stellen over hexsjes.
Bep






2 opmerkingen:

Hermie: Welkom in mijn wereldje:-) zei

Wat een mooie stofjes en wat zit je daar lekker ontspannen bij de vijver. Water is altijd rustgevend, geniet ervan,
Groetjes Hermie

Ina Hummel zei

Wat zit je er lekker ontspannen bij Bep, geniet ervan. Tot zondag, groetjes Ina.