dinsdag 25 maart 2014

is er maar meer tijd op een dag

Ik ben vandaag van plan om mijn collectie hazen te gaan uitbreiden en dit schattige haasje uit de nieuwste Simply te maken,maar ik moet nodig aan de gang om om 12 uur de winkel weer open te maken en ik heb vanochtend al zo hard gewerkt om deze  Zakjesskrans  pakketjes te maken en nog meer pakketjes. 
Maar het patroontje en het 
 wat ik er voor ga gebruiken ligt klaar en wie weet hebben we vanavond een haasje erbij.
En je kunt nog tot vanavond bij de link hieronder  een naam verzinnen voor de 
voddeharenpop. De leukste krijgt het hele pakketje voor de pop.
de zon schijnt hier heerlijk en ik wens jullie een mooie dag,
Bep

3 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Spannend ...
is t al avond ? (O)

bep zei

Ik heb nog geen antwoord van mijn enigste jurilid, het word vast een latertje

Quilting Moesje zei

Haha...
inderdaad spannend dus....