zondag 16 maart 2014

hier kun je toch zo naar verlangen

Ik kan bijna niet wachten totdat die geurende lathyrussen weer bloeien, zo zomers.

Hebben jullie dat nou ook in het voorjaar dat je meer wil dan dat je aankan, volgens mij heet dat voorjaarsmoeheid. Die energie die van de natuur uitgaat komt bij mij altijd goed binnen maar het tempo  om er iets mee te doen loopt achter op wat er allemaal buiten gebeurt. Zien jullie ook al die knoppen van bladeren en bloesems al verschijnen? 
Geniet van deze mooie dag,
Bep

5 opmerkingen:

Berna zei

Hier loopt ook vanalles uit. Zo heerlijk!
Ik ga morgen eens kijken voor de lathyrus. Ook weer eens leuk in de tuin.
Fijne zondag

Anoniem zei

Voorjaarsmoeheid? Ik vind het voorjaarskeuzestress...zoveel te doen en te willen ! Eigenlijk moeten de ramen gezeemd nu de zon schijnt. Veel zaadjes mogen pas volgende maand de grond in maar de courgettes zijn al in kleine potjes gezaaid, binnen. En ik wil zo graag veel af en opruimen en verven ! Helaas heb ik maar 2 handen. Groetjes, Astrid

bep zei

Astrid , zeker ook voorjaarsstress, ik ben de uurtjes aan het verdelen onder alle leuke dingen, werkt iets beter voor mij, Bep

betty prins zei

Alles is ook zo leuk en het vooruitzicht op een heerlijke zomer vol lathyrussen aan het hek is fantastisch!

MarianneD zei

Ik wil ook altijd veel te veel....;-)
Maar over de lathyrus gesproken...ik zag gisteren een bloempje van de lathyrus..een plant van verleden jaar! dat heb ik nog nooit meegemaakt...normaal ga je ze nu zaaien...