woensdag 1 mei 2013

perfect weekend en vandaag is de winkel in Hall open


Op zondag was mijn schoondochter jarig en dat was heel gezellig zo met de family. Ook ons Annetje was erbij en haar bolle buikje.
Daarna een begin gemaakt met het patchen van de Maxi hexagonnen
 Om op de Koninginnedag deze maximale hexen te kunnen dubbelen en dat is gelukt omdat de oranje tv mij gezellig vergezelde in dat vervelende werkje. Dus koninklijk paar bedankt voor de begeleiding tijdens het verwerken van de maxi hexsen.
Het was een sprookje om te zien en nu maar hopen op meer prettige wondertjes zodat we met z'n allen uit de narigheid van ons land komen. 
En hier hangt hij dan voor mijn winkelingang.
Jammer dat er niet nog zo.n tv dag komt dan heb ik hem ook snel doorgequild.
En hier heb ik nog een stapeltje op maat gemaakte hexen van 23 cm doorsnee over. Het zijn er 80 stuks en je kunt er een quilt van maken van 180 bij 180 denk ik en je kunt ze gelijk aan elkaar stikken. Ze zijn te koop voor 49 euro. Je kunt mij er even over mailen.
En hier
staat de aanbieding van de rest van deze week.
een prettige woensdag,
Bep
 


3 opmerkingen:

Lida zei

Ziet er fantastisch uit en ja nog een dag zoals gisteren zou heerlijk zijn! Groetjes
Lida

Ellie zei

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat een quilt van zulke grote hexagrammen zó leuk zou zijn.
Prachtig buikje, mooi hé!
Groetjes, Ellie.

Evelyne zei

Mooi je grote hexie quilt.
Mooi buikje heeft Annet, mijn dochter heeft ook zo'n mooi buikje en ik wordt ook oma van mijn tweede kleinkindje. We gaan gelijk op in het oma worden,geloof ik.

Fijne dag en groetjes, Evelyne