vrijdag 31 mei 2013

aanbieding vandeze week


/
landelijk quilten
Nieuw zeiltje op tafel en een fris bloemetje en nog even de raampjes lappen en wat lekkers bij de koffie halen. Je kunt er maar druk mee zijn om het allemaal weer zomerklaar te maken. In ieder geval is het voor
 aanstaande zondag
 weer klaar en als je naar de weerberichten luistert gaan we gezellig buiten zitten het weekend.
is het patroon van Rosalie Quinlan, hieronder zie je het orgineel en daaronder wat mijn trouwe huis stitcher Anita en ik ervan gemaakt hebben.
 
 
 een prettige vrijdag,
Bep
 
 
 
 

6 opmerkingen:

Lida zei

Wat leuk in jouw eigen kleuren! Gave stitcheries! Groetjes en fijne dag
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat ziet het er weer super uit bij jou.
Gezellig hoor!!!
Groetjes
Wietske

Anoniem zei

Die wil ik oook,, is dat niet de Ohio Star?
Mijn opa is in zijn jeugd in Ohio geweest, ik wil nog eens iets maken wat aan familie herinnerd. Ook het bootje in de fles. Waar die is gebleven mag Joost weten..

Er liggen nog heel veel Bep-stofjes nog van de lapjesclub. En dan maar hopen dat het net zo mooi wordt als Bep heeft gemaakt.

Gr. van Jantje

Cindy at her Country Home zei

Lieve Bep, wat enig je 10-jarig bestaan!! Absoluut een feestje waard en op naar de volgende 10 want ik ben niet meer bij je weg te slaan hahaha. Want ik zie weer een "snoepje" van een quiltje, weer zo leuk dit. Voor zondag stuur ik je 10 feestelijke jubileum zonnestralen en lekker buiten vertoeven, geniet zoals ik altijd van jou mag geieten! Veel liefs met warme lentegroeten van Cindy

Ik ben Esther zei

Bep ben je morgen ook open of nu met de viering alleen zondag?
Liefs Esther

bep zei

Hoi Esther ik ben morgen open hoor, groetjes Bep