maandag 17 december 2012

met beide handen

Zaterdag op de kerstmarkt in Hall kwam ik deze vertederende handwarmertjes tegen. En werkelijk zolang ze maar in je zakzak blijven kunnen ze echt heel lang warm blijven.
Ik ken wel de granen/kersenpittenzakken,  die gebruik ik bijna dagelijks voor mijn nek. Maar deze rijstzakjes nog niet.
Het zijn zakjes gevoerd met Hobbs en gevuld met rijst.
Gelukkig heb ik de Hallse kerstmarkt bij de deur en hoef ik niet ver te reizen voor gezellige dingetjes.
Ik heb in ieder geval wat winterse cadeautjes.
Deze zien er schattig uit, maar ik heb natuurlijk gelijk weer inspiratie om huisje,sneeuwpopje,sterretje,schaatsjes ,een borduurtje op te maken  of er een hartjevorm aan te geven. Wie weet hebben jullie ook wel inspiratie om iemand zo'n gezellig warm cadeautje te geven.
een prettige maandag,
Bep

1 opmerking:

Lida zei

Gaaf idee, wat heerlijk om die te hebben als ik Tara uit moet laten, zal ze snel in elkaar gaan zetten!
Groetjes
Lida