maandag 11 juni 2012

toeschouwer en najaars gezellige dagen

Terwijl wezondag  in de berm stonden en aan onze achterzijde deze oranje bloemetjes zagen ( die mij deed denken aan de nederlaag van zaterdag) keken we naar deze vier stoere meides die in Twello de Greenrun van 5 kl. hebben gelopen.
Daar was gelukkig meer sportief succes.

Was zo leuk om hun aan te moedigen en die snelle Anna van mij (dat snelle heeft ze van haar vader )
was de vierde van alle deelnemers die aankwamen en alle 5  hebben ze hun pr verbeterd.
Om deze dag af te sluiten hebben we bij vriendin Lucille en partner geaperatiefd.
Die hebben zo'n heerlijk nieuw huis wat netjes en recht is en dat zou ik soms ook wel willen. Heb je ook eens het gvoel dat het in orde is allemaal. Maar al die wezentjes en prulletjes zou ik nog niet willen missen.
Ook heb in  het weekend ( dat gaat bij mij dan wel  in een raptempo) voor in het najaar een paar gezellige workshopdagen geprikt.
Geen grootste nieuwigheden maar het gaat om het samenwerken.
En er een gezellig dagje van maken dat vind ik nog het leukst.
De goeie ouwe Teun staat er ook weer bij en in de webwinkel  bij workshops staat bij Teun een linkje, kun je  kijken en je voorkeursvachtje uitzoeken en aangeven. Dan kan ik die voor je bestellen.
een prettige maandag,
bep

1 opmerking:

Lida zei

Oh wat leuk die meiden zo samen en dan zo heerlijk sportief! Geweldige beer jouw Teun, ik ga kijken of een gaatje prikken lukt! Groetjes
Lida