vrijdag 1 juni 2012

Speciaal voor de Singer Featherweight Club

Er zijn 2 dames die graag vanuit Zutphen met iemand mee willen rijden, is er iemand die dat zou kunnen doen en  bij Marga op het prikbord van de quiltstartpagina wil reageren op haar verzoek.
Machientje is nu uit de koffer gekropen en ziet toe hoe het hier allemaal in orde gemaakt word.
Nog even wat huishoudelijke mededelingen:
graag meebrengen : een soepkom, wat naaigerei, als het mogelijk is een verlengsnoer.
Nou vergeet ik toch jullie dierbaar machientje, die mag toch niet thuisblijven.
Meides we gaan het een geslaagde dag laten worden het weer is niet prachtig , dus we nestelen ons in de keuken en de huiskamer.
Neemt niet weg dat je best de beentjes even kan strekken in de tuin die nu natuurlijk op zijn mooist is.
En voor diegenen die gewoon voor de open zondag willen komen :
er is extra hulp en een tip is dat er op 3 juni bij wijngaard in Dieren weer de
zomerse landfair is.
wanneer ik weer iets te vermelden heb zal ik een blogje plaatsen,
voor de thuisblijvers is er een
nieuwe aanbieding v/d week
en het derde nummer van Simply Vintage is te reserveren
een prettig weekend,
Bep

10 opmerkingen:

Lida zei

Veel plezier met de zingende Singertjes en hun trotse eigenaressen! Groetjes
Lida

Gert zei

Spannend, dat het nu al bijna zover is. Alvast heel veel plezier gewenst: het gaat vast weer een geslaagde dag worden.

Heleni zei

'k Heb er zóóó'n zin in.
Tot zondag Bep.

groet Heleni

marja zei

Heb sinds heel kort ook zo'n machientje, jammer dat alles al vol is. Zijn jullie een groep waar je lid van kan worden of hoe werkt het. Zou het erg leuk vinden met andere singer bezitters in contact te komen.

Groetjes,
Marja
Tricht

Anoniem zei

Ik wens jullie een super dag toe.

Anoniem zei

Ik heb er "Feither-veel" zin in, Bep!
Ik pik onze diva Jeannet op uit haar B&B, dus mijn auto zit dan vol singende singertjes(en we gaan nog niet naar huis.....) en de enorme stapel quilts van haar.
Tot zondag, weer of geen weer!

Anne.

Anoniem zei

ze kunnen met mij meerijden
heb al een mailtje gestuurd naar Marga
heb er zooooo'n zin in!!
tot zondag
Ineke Marijnissen-van der Molen

Simone zei

Wat had ik graag langs willen komen zondag! Maar helaas andere verplichtingen.... Ik heb dan geen singertje, maar ik had graag zoveel prachtigs bij elkaar willen zien! En alle feather-girls die erbij horen....
Het wordt vast een dolle boel aan de heimeriete :)
Succes met de rest van de voorbeteidingen en veel plezier zondag! Vergeet niet om foto's te maken...

Marga (MarPie) zei

JIPPIE!!! we hebben vervoer. Die lieve te gekke Ineke gewoon, neemt ons een heel stuk mee op sleep touw. We zijn ietsjes later dus de beste plaatsen worden natuurlijk voor ons bewaard (geintje....of toch niet) wat heb ik er een zin in zeg. Nog twee nachtjes slapen....

Groetjes,
Marga♥

bep zei

Ineke helemaal top van jouw om Marga op te halen, jij krijgt een snoepje extra,het word nu steeds spannender, tot de singerzondag, Bep