dinsdag 7 februari 2012

Singer Feather Weight meeting in huis en tuin

Het idee kwam zomaar bij mij op en natuurlijk was ik het vorig jaar al van plan. Maar dat kwam niet helemaal uit met mijn agenda. Maar nu op mijn open zondagen wil ik samen met
Quilting Jeannet
graag wat extra's organiseren en was het portable naaimachientje  aan de beurt .Ik weet dat er velen zijn die ook een machientje hebben en het lijkt mij nou zo aardig om een meeting te organiseren. Onder het genot van een heerlijk koppie Bep's soepje en wat lekkers te eten kun je genieten van de hopelijk vele snorrende machientjes. Ik zal zorgen voor een miniworkshopje zodat jij je meissie ook kan laten horen. Ook is het leuk om de namen te horen welke iedereen heeft gegeven aan de schat.
Jeannet zal een show&tell geven van een antal van haar vele projecten en je bent de hele dag in de gelegenheid om je handwerkboeken te ruilen of verkopen.
Zondag 3 juni is de dag van 10.30 tot ongeveer 16.00 en bij mooi weer kunnen we de hele dag buiten blijven en heerlijk genieten van mijn Junituin.De winkel blijft op deze dag gewoon geopend er komen een paar extra handen.
Zegt het voort!!!! Je mag van mij de foto als logo gebruiken en het op je blog plaatsen. Zodat velen het kunnen lezen. Wel is het handig om je aan te melden. De plaatsen zijn enigzins beperkt. Mocht het met de aanmeldingen storm lopen is er een leuke uitwijkmogelijkheid hier in de omgeving.
hier heb je meer informatie
een prettige dinsdag,
Bep

14 opmerkingen:

Lida zei

Veel succes, helaas is mijn ouwetje nog ouder en gewoon met voetaandrijving, dus ik zal niet mee doen, maar het lijkt mij een hele belevenis! Groetjes
Lida

mieke zei

Leuk. Hebben die oudjes wel een motor ? Later aangebracht !?!?!

Marga (MarPie) zei

Hallo Bep, gaarg mij mee tellen want ik kom hoor. Ben het nog aan het vragen aan de andere dames van onze quiltbee maar die krijg ik nu even niet te pakken. Zodra ik het weet laat ik het je weten.
Heb er nu al zin in.
Groetjes,
Marga♥

Marga (MarPie) zei

Hallo Bep, voor de tweede keer, Geri komt ook.
Groetjes,
Marga♥

Josephine zei

Elsbeth en Josephine komen ook!

KijkDaarIs zei

whaaa ikke ook!!!!!
Gezellig!!!!

Willeke zei

Ohhh lijkt me zo gezellig! Alleen ik heb nog geen featherweightje....wie weet er misschien nog 1 in de aanbieding??

Evelyne zei

Hi Bep, wat een leuk idee!
Ik heb een Singer Featherweight, maar ik woon in Frankrijk, dus te ver weg!
Ik heb wel je foto met link in mijn sidebar gezet om iedereen die zo'n geweldige machine heeft erop attent te maken!Zie mijn blog;

http://eefsneedle.blogspot.com

Succes met de aanmeldingen!
Lieve groetjes, Evelyne

Annelein zei

Wat zal dat een gezellig gesnor geven. Zo te zien aan de aanmeldingen hier loopt het storm...

Miss Steekjes zei

Ik heb ook een Singer Featherweight en overweeg ook te komen (mijn Singertje heeft een keer een goede onderhoudsbeurt nodig, heeft iemand daarvoor een goed adres?)

Emmy zei

ook ik ga komen lijkt me heel erg gezellie

Joke zei

lijkt me erg leuk al die oude machientjes aan het werk .
geniet van deze happening

Anoniem zei

Wat een leuk en origineel idee Bep. Als ik de ruimte zou hebben, dan had ik ook al lang een Featherweight gehad (maar helaas...) Ik hoop dat je veel reacties zult ontvangen.

Wieke van Keulen zei

Wat een geweldig idee, Bep. Helaas heb ik niet zo'n machinetje. Maar hij staat wel hoog op mijn verlanglijstje. Jouw dag is misschien we een reden om nog harder te gaan zoeken.