dinsdag 18 oktober 2011

vanavond is het zover

Wanneer de meeste van jullie dit lezen ben ik al op weg naar Amsterdam. Daar wacht mijn zus
op mij en gaan we heerlijk op safarie in de stad. 
zien jullie mij daar al druk in de weer met een jong poesje, op bijna alle spaarzame kinderfoto's sta ik met een poes op schoot,verder staan wij in een bootje een praam genaamd,deze praam was de boot voor mijn vader om de groente van ver achter uit het land naar de weg te brengen om daarna opgehaald te worden om geveild te worden,Anneke en ik zijn best een hecht paar, maar ik heb nog 2 lieve zussen,wat een rijkdom is dat toch.
 En dan na een etentje bij V&D met Anneke haar kortingsbonnen ( anneke heeft altijd overal kortingsbonnen van en Berthe heeft het dus van haar ) gaan wij eindelijk naar het concert van Ane. Ik ben heel nieuwsgierig omdat zij haar stijl wel veranderd heeft en ik net ongelofelijk geniet van haar simpele zang en gitaarspel. Ik hoop wel dat ze een paar oudere verstilde  liedjes laat horen. Aan het nieuwe wereldse moet ik erg wennen.
een van mijn favorieten
Thuis is Gerhard nog aan het revalideren en past op de kleine Juul en de winkel, dus wie vanmiddag langs komt in de winkel mag van mij de groetjes aan hem doen. Ik ben al weg als hij wakker word.
Ik blijf tot donderdag weg dus de orders uit de webwinkel worden donderdag weer verwerkt.
een prettige dins,woens en donderdag,
Bep

6 opmerkingen:

Irena zei

Bep hele fijne tijd in Amsterdam en natuurlijk met je zus,groetjes irena

Anoniem zei

Maak er een paar heerlijke dagen van met je zus. Gerhard en Juul gaan het wel redden samen met de winkel.

Groet, Jeanette

Lida zei

Heel fijne en gezellige dagen met je zusje! Geniet er maar lekker van en natuurlijk ook van het concert en Amsterdam! Groetjes
Lida

josé zei

Bep veel plezier samen geniet er maar fijn van. Ik zie je in Rotterdam hoop ik.

Liefs José

marian zei

Gezellige dagen in Amsterdam. Geniet ervan.
Groet Marian

Guusje, zei

Veel plezier en natuurlijk voor Gerhard beterschap.