zondag 3 juli 2011

een gezellige dag gehad

In de vroege zondagsuurtjes dit gezellige bloemtasje gemaakt en de bloemetjes staan hier natuurlijk gewoon om te plukken. Gelukkig hadden de bezoeksters van vandaag alleen maar belangstelling voor de lapjes anders was er geen bloemetje over gebleven zullen we maar zeggen. Mijn 3 cakes waren rap op ( mijn opgespaarde speculaasjes voor onze vakantie moest eraan geloven ) en de meegekomen mannen hebben heerlijk genoten van alle gezellige zitjes die er waren. Het was een klein beetje terrasweer.
Gevraagd aan hun of ik ze de vishengels wilden hebben. Ik heb graag dat er wat gevist word in de vijver, te veel vissen zwemmen erin. Maar daar was geen belangstelling voor.
 Zoals gezegd heb ik deze twee gezelligerds uit Arnemuiden en Middelburg van de trein opgehaald en zijn ook weer terug gebracht .En inderdaad ze hadden een goedkoop kaartje en vandaag was de laatste dag dat ze er gebruik van konden maken.
Morgen een dagje rust tussen twee haakjes en dinsdag alweer de laatste verrasssingsochtend van dit seizoen.En daarna op woensdag en donderdag weer twee groepen. Dus nog even druk voordat de vakantie kan beginnen.
Deze lavendelzakjes staan al eventjes te ruiken in de huiskamer,ik zal ze straks missen.
 En hier een klein stukje van het te maken projectje. 
 Op 23 augustus is de volgende en daarna is het om de drie weken.
prettige maandag morgen,
Bep


4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Leuke foto van de twee treinende dames Bep! ook aardig dat je ze van de trein haalde, lijkt me een hele reis vanuit Middelburg!

groetjes, Jeannet

Ria zei

Wat leuk dat de mensen van zover naar jou toe komen. Ik weet zeker dat ze er geen spijt van hebben gehad. Geniet van je rust maandag.
Groetjes Ria.

Anoniem zei

Hoi Bep, we hebben genoten vandaag bij jou op je landgoed. Koffie/thee heerlijke cacke, we waren gewoon bij je op visite. Geweldig. We vonden het super dat je ons ook nog kwam ophalen en dat Gerard ons terug naar de trein bracht. Maar dat winkeltje van je.........Al die vele leuke mooie zachten lapjes en o zo leuke patronen, beren, poppen, quilts.Afijn,ik wil nog zoveel:-) Na een lange treinreis (het was heel erg druk)waren tegen 19.30 weer thuis. Konden we op ons gemak de dag nog even door nemen en onze aankopen bewonderen. Bep we komen zeker terug.
Groetjes, Carla en Thea

Lida zei

Dat bloemenzakje vind ik beeldschoon, ik denk dat ik straks maar eens ga neuzen wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken, ik ben nog al een gierigaard met sommige lapjes! Grijns! Fijne dag en geniet van je dagje rust!
Lida