maandag 21 juni 2010

Midzomernachtkorting in de webwinkel

Het is midzomernacht en ik vond het weer tijd voor een klein feestje in mijn webwinkel. De korting van alleen vandaag tot 12 uur vannacht is 21 % ,dus best wel lekker aantrekkelijk. De besteding moet boven de 15 euro zijn en een bestelling tussen 50 en 100 euro word verstuurd als postpakketje en kost 6,75. Boven de honderd euro word gratis verzonden. ook de betaling moet binnen 5 dagen geschied zijn daarna word hij geannuleerd.

Nou een heel verhaal en hier een foto van een heel bijzondere zonsopgang hopen dat vandaag ook het midzomernachtzonnetje komt, prettige dag Bep

5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Zucht........wat een schitterende zonsondergang Bep.

Groetjes
Ines

ria vogelzang zei

Wat een schitterende foto!! En heel veel plezier met je midzomernachtfeestje!
Geniet ze!

jolanda zei

Wat een prachtige foto Bep... *zucht*
Wat een mooie aanbieding heb je trouwens in je webwinkel! Straks ga ik weer eens even kijken bij je, want ik heb wel het een en ander aan wensen hoewel ik nog met een borduurwerk bezig ben die eerst af moet. Ik had me eigenlijk voorgenomen om niets nieuws meer te kopen voor dat borduurwerk af is, maar nu maak je het wel weer heel verleidelijk hoor! ;-)
groetjes jolanda

Anoniem zei

Dag Bep,

Wat een tof idee om een midzomernachtkorting te geven ,mijn winkelmandje is al gevuld.
Zo net de lapjespost binnen gekregen,mijn dag kan niet meer stuk!Bedankt voor het patroontje.

Geniet van de langste dag,groetjes,Martine

Miranda zei

Pracht foto, helaas pies ik naast de pot, want zie net dat ik de korting gemist heb....Hoop toch dat je lekker verkocht heb! Groetjes uit het zonnige zuiden van Nederland