maandag 10 april 2017

bloemetjes, vrolijkheid en blij maken

tja en dan ben ik weer thuis na drie gezellige dagen,
ik heb genoten van de hulp en gezelligheid van Anneke mijn zus, van weer heel bijzondere ontmoetingen en ik wil iedereen bedanken die mijn stand hebben bezocht, ik hoop dat jullie blijven genieten van jullie aankopen, zo leuk om iedereen blij te maken en ik dat mag blijven doen,
ik word blij van deze vrolijkheid, ik ben nog aan het dubben hoe ik ze ga verwerken maar het moet
een echte Kim Porter quilt worden
en dan thuis weer wakker worden en ik zie dat detuin  de tuin omgetoverd in een waar bloemenparadijs,
wat een genieten van zoveel pracht
daar neem ik even de tijd voor, want veel beweging zit er vandaag niet in bij mij,
een mooie dag,
Bep

1 opmerking:

BezigeBijMirjam zei

Zeker genieten van alle bomen en struiken die uitlopen en/of bloeien. En dan al die voorjaarsbloemen. Prachtig. Ik kan daar ook intens van genieten. Fijne week!