vrijdag 31 maart 2017

Patchworkdagen in Rijswijk

ach ja zomaar een fotootje van een van mijn werkjes deze week, ik ben natuurlijk heel veel aan het fietsen met dit prachtige weer en wie mijn omgeving een beetje kent weet dat het hier ideaal is om heerlijke fietstochten te maken.
oa naar de Tondense Heide, Eerbeekse Hooilanden, Zutphen , langs de IJssel ,  Leuvenheimsebossen,
de Loenense schapenkooi en natuurlijk Bronkhorst,
ik vergeet echt steeds foto's te maken, ik ben aan het fietsen en dan ben ik compleet van de wereld is maar goed ook want de wereld is niet altijd even mooi.
maar goed:
morgen is mijn winkel geopend van 11.00 tot 15.00  
echt tot 15.00 want daarna heb ik een kleinkind verjaardag en daar wil ik dan heel snel naartoe

volgende week ben ik aanwezig op de 

Patchwork en Quiltdagen 

in Rijswijk

daarom ben ik op woensdag 12 april gesloten 
op zaterdag 15 april ben ik weer geopend!
voor vandaag 
een mooie dag 
Bep

Geen opmerkingen: