maandag 26 oktober 2015

winter voorbereiding

dit was mijn zondagmiddag,heerlijk bij de kachel waar de rode pepertjes hangen te drogen om een nieuwe Rudolf maken, deze heb ik gemaakt van het oude franse linnen wat ik verzameld heb, een gezellig patchwork sjaaltje erbij, tasje op de rug en het werd een heel aardig Elandje al zeg ik het zelf.
Wil je ook zo'n Elandje met een rugzakje maken dan kan dat op 

zaterdag 19 december  

is een goede start voor de winter en kun je hem nog net bij de kerstboom laten zitten
ik maak mijn eigen    Bep's Linzensoepje    bekend van de Bep's Singertjesdag en jij hoeft alleen maar je naaimachine mee te brengen,
hopen dat er een laagje sneeuw ligt word het helemaal winters,
wil je meedoen dan wel opgeven via de webwinkel,
wil je met een groepje vanaf 6 personen komen dan kun je je eigen dag samen met mij bepalen,
een mooie dag,
Bep









1 opmerking:

Lida zei

Ziet er weer gezellig uit en wat een schattige eland is het geworden! Groetjes
Lida