maandag 11 mei 2015

Show & Tell Bettie Prins

dit was vorig jaar en dit jaar komt ze weer een keertje en wel op zondag 14 juni, je kunt een 
Show & Tell van Bettie Prins
bijwonen en ze neemt al haar nieuwste quilts mee, maar ik vind haar oudste net zo mooi en inspirerend wat haar kleurgebruik betreft, 
de show start om 11.30 en wanneer je daarna naald en draad vast wilt houden mag je heerlijk blijven zitten, ik vraag alleen een vrijwillige  bijdrage voor de koffie/thee en hopelijk fris want dan word het mooi weer en kun je gezellig in mijn zomertuin zitten,
in mijn   webwinkel   kun je je opgeven en verdere inlichtingen vinden.

En wil je al wat eerder bij mij even handwerken dat kan 
aanstaande woensdag 13 mei  heb ik weer Bee 
vanaf half tien ben je welkom met je eigen werkje, ik zorg voor koffie/thee/lekkers en de kosten zijn 3,50
enne tiswat onderbroekenlol maar ik werd er vrolijk van kijk maar even: 
fimpje

een mooie dag
Bep


Geen opmerkingen: