zondag 11 januari 2015

ik houd van wezentjes maken

tis alweer zondag en mijn laatste vrijaf weekje is begonnen, hoe langer het duurt hoe beziger ik word, ik heb weer zo'n beetje het gevoel dat alles weer klopt, het overzicht is er weer,en nu heerlijk pruttelen met de lapjes.



En dan zie ook ik plaatjes op pinterest en dan denk je dat had ik nou moeten verzinnen,maar nee dat was iemand anders en ik ga ze lekker maken , heb ik ook iets om zo kant en klaar te verkopen.

Je kunt een
 Hazenspeldenkussentje in elkaar genaaid
bij mij kopen, alleen zelf er de vulling in stoppen ,scheelt aanzienlijk veel verzendkosten, je mag ook het gezichtje erop borduren,ik doe er een tekeningetje van bij, 
Ook een ding was mijn wolletjes voorraad, ook dat klopt weer, alles in zakjes gedaan en voor een zacht prijsje in de winkel gelegd.
Heerlijk zo alles voor de voet weg aan de kant maken.
'k ga nog even verder want de klok tikt en de 5de Singerdag komt eraan, het weer lijkt gunstig voor ons dus het kan waarschijnlijk gewoon doorgaan, Er zijn weer wat nieuwe gezichten bij gekomen, gelukkig, het leukste is toch dat mijn Singertjesdag vol blijft.  Ik ben al bijna op weg voor de taart en de enige echte s
Singertjessoep word al een beetje voorbereid,
een mooie zondag,
Bep




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk allemaal Bep!
Ik heb er zin in! Groetjes Annewike.

Supergoof zei

Fijne zondag Bep!
Wat ziet het er allemaal gezellig uit!
:o)

Guusje, zei

Wat een leukertjes zijn dit.

Kleine Vingers zei

Leuk die haasjes! Groetjes Aurora

Johanna Zweden zei

Wat een dot
Veel handwerk plezier deze week

Groetjes uit Zweden

Merian zei

Ik heb er zin in Zondag!!
groetjes Merian