zondag 9 november 2014

zomaar weer een weekje verder

 en die week begon vorig weekend met het verhuizen van dochter Anna naar Zutphen. En wat heeft die geboft met een appartement  met zo'n prachtig uitzicht op de Walburgerskerk en daarachter het oude Stadhuis. En wat  zijn de jongelui gelukkig met hun nieuwe plekje. Daar geniet ik ook weer van.
daarna een paar dagen  richting Groningen wat even nodig was, Zus Anneke ,Zus Riet en ik  hebben van elkaars gezelschap genoten en hier zaten we in de brasserie de Drie Gezusters op het Marktplein in Groningen, toepasselijker kan niet.
tijdens deze dagen toch de 11 sterretjes afgekregen en mijn voorraadje voor de verkoop op de fair groeit al aardig. En ze ruiken lekker!
Enne even bij de  Frottende Freule  in Schildwolde binnen gelopen en daar ontmoette ik zowaar een hele quiltgroep die ik kende uit het zuiden van het land, leuk om hun zo te ontmoeten.
De Freule en ik kunnen het goed met elkaar vinden en zien jullie die mooie quilt
 The Worthing Downs boven ons hoofd , daar is zij heel trots op.
Nu de volgende week alweer en die staat in het teken van de
 Quilt & Handwerkdagen in Nieuwe Gein.
wil je dat ik iets voor je meebreng dan kun je mij even mailen, dat scheelt verzendkosten, altijd meegenomen in deze dure tijd.
Vandaag is mijn kleindochter Ella 1 jaar geworden , ik ga haar straks  heerlijk verwennen met cadeautjes dus voor mij een mooi zondag , ik hoop voor jullie ook,
Bep


3 opmerkingen:

ineke zei

Gefeliciteerd Bep en een hele fijn dag. ineke

Berna zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter!
Leuk om de frottende freule nu eens op je foto te zien en dat appartement in Zutphen kan zat slechter. Mooi uitzicht!
Fijne zondagavond.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nog van harte Bep, leuk blogje. Gezellig allemaal. De 3 gezusters, daar kwamen wij vroeger ook altijd, nostalgie dus….
groetjes
Wietske