maandag 23 juni 2014

juni en aanbieding van deze week

 Zomaar een gedichtje

Het leven in Juni

Om mij heen is alles luidkeels in leven
de boer op zijn maaier, blatende schapen
in de esdoorn een zwartkop die roept
om een vrouwtje, uit de bloemkelken klinkt
het geronk van een bij

En ik leef ook maar moet dat zelf zeggen
want niets van al wat ik waarneem noemt mij.
Zoals je met vrienden wel praat over vroeger:
We waren aan zee, in een tent, heel gelukkig_
vraagt iemand was jij daar bij?

Dus ben ik alleen in de tuin in de wereld
en alles om mij heen ademt alles en in huis
zit een man. Dit is het leven schrijft hij,
deze ochtend in juni, de zwartkop zingt 
en in de tuin zit zij.
Marjoleine de Vos ( 2008 )
Dames ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor jullie aankopen uit de webwinkel, ik ben er goed druk mee en er komt echt weer ruimte in de schappen. Maar vandaag kunnen alle pakketten met de post mee.
Wel een schouderblessure opgelopen maar ik was toch al in de rivisiestand met mijn benen dus dat kan er nog wel bij.
Nog een paar weekjes en we hebben vakantie hier en daar zijn we zo langzamerhand wel aan toe.
En gistern natuurlijk naar De internationale kwekerijdagen op Bingerden geweest, en de enigste aankoop is een Zwarte Vlier met van die prachtige rose bloemen, geen foto's gemaakt , wel enorm genoten daar.
En wat je allemaal met de Vlier kunt doen dat weten jullie vast wel.
aanbieding van deze week
Zomaar even naar buiten kijken.
een prettige maandag,
Bep








Geen opmerkingen: