vrijdag 23 mei 2014

zomerse bloemetjes

Van zo'n foto word ik nou blij, het is mijn nieuwe heksjes project en ik ben driftig aan het tekenen en knippen om ze tijdens onze zomer vakantie bij ons tentje ze heerlijk aan elkaar te kunnen zetten.

Zo wil ik dat hij word maar dan wel met meer wat stoffige kleurtjes.Wel mijn eigen sfeertje erin brengen.Ik hoop dat ik het geduld kan bewaren om hem zo groot te maken.
ontwerp is van Brigitte Giblin
aanbieding van deze week zijn de 
10 maal 10/115 cm van 18 euro  voor 10 euro.
En er zijn Jellyrolls en charmpacks binnen gekomen van de
en hopen dat de rollen ook snel binnen komen.
een mooie dag,
Bep







3 opmerkingen:

Ina Hummel zei

Oooh Bep, wat zijn je heksjes mooi! Echt een leuk project voor de vakantie. Wens je een fijne dag! Groetjes Ina

Ieke78 zei

Wow, mooi die hexjes! Wat is het toch met hexjes dat ze zo fijn zijn op vakantie. Ik ga die van mij ook meenemen als we volgende week naar Gent gaan.

knuffel Marieke

Nanske zei

Ja Bep,
Je hexsjes worden super.
Ik vind ze ook veel mooier dan het originele...
Zie wel liever die zowat warmere kleuren die zo typisch jou zijn.
Dat maakt het helemaal ;-).
Heel veel naaiplezier.
Opgelet ...maar je weet het al,he...erg verslavend,he die hexsjes.
Vele groetjes,nanske...