woensdag 30 april 2014

open huis & tuin zondag 4 mei met 15 % korting op alles wat je ziet

Zondag is mijn eerste open zondag van dit seizoen en als je wilt mag je deze kleine fabric bowl komen maken aan de tuin of keukentafel. De kosten zijn 5 euro ,maar je bent ook welkom om aan je eigen werkje te werken en natuurlijk is het heel leuk om je quiltwerk te laten zien, daar krijgen we nooit genoeg van.
Je kunt je hier 
opgeven of gewoon aan komen waaien op de tijd die je zelf wilt.
De winkel en tuin zijn open van 11.00 tot 16.00.
Vanaf 11 uur ben je welkom en de winkel zal ook geopend zijn.
Voor koffie en lekkers word gezorgd.
Ook Liesbeth van de
 BREIKEET
zal hier zijn en haar breiwerk meebrengen en wat prachtig breiwerk om te verkopen.
En je kunt ook weer naar de
 Landgoedfair ( toegang gratis )
 in de wijngaard  Domein  Hof van Dieren ,dat is hier 6 klm. vandaan.
is ook altijd heel gezellig en ze hebben me toch lekker ijs daar.
Even een blik in onze tuin die door het mooie weer al zo prachtig is.

nou misschien tot zondag, oja zaterdag ben ik normaal geopend van 11.00 tot 15.00
een mooie woensdag,
Bep






3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk zeg,heel misschien kom ik even aanwaaien,maar eigenlijk moet ik 5 slaapkamers opruimen...
Fijne zondag in ieder geval,groetjes.

Ina Hummel zei

Ooh Bep wat ziet je tuin er geweldig mooi uit! Heb het pakketjes zojuist ontvangen, was verderop in de straat bezorgt. Ga morgen ff foto´s maken, is nu te donker. Denk er nog even over na of ik zondag kom, heb er zo´n zin in, maar mijn pootje waarschijnlijk niet. Groetjes, Ina

Nanske zei

Woonde ik niet zover weg...dan was ik zeker van de partij.
Is altijd een beetje afzien als ik dit telkens lees.
Maar ik troost me het idee dat ik zeker en vast er es bij zal zijn.
Ben al blij dat ik af en toe wat uit je winkeltje kan kopen via post..
Is altijd feest.
Deze week is er een pakje aangekomen ( dochterlief ( Liselotte) bestelde het voor moederdag).
Was dat lastig om het mooi dicht te laten.
Een pakje helemaal van bij jou en niet mogen inkijken...
Veel plezier en dat er veel mooie fabric bowl mogen gemaakt worden...
Ik wens jullie daarbij een stralend mooi weertje toe.......
Lieve groetjes, Nanske uit Roeselare.