maandag 9 december 2013

knipoogje naar het voorjaar

Het lijkt een kerstpopje maar is door mij gemaakt als Voorjaarspopje met de nieuwste stofjes uit de winkel. En ze zit in een geweldig kastje wat gisteren op de Kerstmarkt in Diepenheim heb gevonden. Dat was een kerstmarkt maar er was zoveel naarmijnzinbrocante dus ik had veel plezier daar. Ik heb heel veel oude /nieuwe klosjes en die hadden nog geen eigen kastje. dus de beslissing was snel genomen, deze zou het worden om de klosjes mooi in op te bergen.
De glasplaat is er uit maar er kan zo een nieuwe in. Kost mij wel moeite om hem niet helemaal schoon te poetsen. zo lekker oud is natuurlijk het leukst.
En verder kun je nu de
 het was even wachten op de kraaltjes maar nu zijn ze er dan toch.
een prettige maandag,
Bep 



4 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat staat het leuk !!!!!
....:0))

Unknown zei

Wat een gaaf kastje Bep, als dat geen aanwinst is.
Gisteren heb ik de kerstengel gemaakt, helemaal met de hand, heerlijk!!
Mijn eerste kerstdeco voor dit jaar :)
Liefs, Sonja

Anoniem zei

Wat een geweldig leuk kastje heb je op de kop getikt Bep!! Ben al weer lekker aan het freubelen...
Liefs, Ina

Anoniem zei

Wat een leuk kastje en het popje ziet er ook leuk uit
Ik heb de sneeuwbal echtpaar gemaakt en de 2schaapjes en heb ze op Facebook gezet krijg er leuke reactie op
Fijne maandag Gr. Margret uit olst