maandag 18 november 2013

wat een heerlijk weekendje

Allereerst natuurlijk de beurs in Arnhem. Wat prettig zo'n beurs in onze eigen omgeving en wat zijn er toch veel handwerksters hier in het oosten van Nederland. En leuk om zoveel bekenden aan mijn stand weer te ontmoeten. Wel even verwerken dat deze beurs gaat verhuizen naar Nieuwe Gein , maar de organisatie doet er alles aan om het daar ook te laten slagen. Deze Handwerk&Quiltdagen zijn volgend jaar wel weer in dit zelfde weekend dus dat is prettig.
 De
 hittepitjesberen
op mijn stand waren zeer geliefd.
En dan het toetje op de zondag , daar hebben we zo van genoten, zo heerlijk ontspannen en die geur in een theaterzaal is zo heerlijk.
Heb je de kans om er heen te gaan, zeker doen hoor!
een prettige maandag en morgen op mijn blog en facebook letten want ik heb een feestje te vieren,
Bep
 
 
 



 


6 opmerkingen:

Lida zei

Hoi Bep, wat zag het er weer leuk uit bij jou, jammer dat ik niet kon! Je hebt vast een heerlijke avond gehad in het theater, zoals je zei de kers op een taart! Groetjes
Lida

Berna zei

Jammer dat het dit weekend niet lukte naar de rijnhal te komen. Maar het plan is er om naar de winterzondag te komen. Misschien tot dan.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik kon er jammer genoeg ook niet naar toe, maar volgend jaar en zeker als het in Nieuwegein is, ben ik zeker weer van de partij!

Groetjes
Ines

Sis Voorn zei

Fijn dat je zo genoten hebt !

quiltingmieke zei

piep oh wat een leuke plek had je meid, en ik hou je in de gaten

knuf mieke

Ik ben Esther zei

He getvers wat ontzettend jammer dat de beurs naar Nieuwegein gaat zeg!!! Dat ligt onder Utrecht dus een heel eind verder weg!Voor mij was Arnhem net te doen,maar Nieuwegein is voor mij te ver helaas...superjammer!!! Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou ook heel vervelend is.
Leuk hoor je hittepitten beertjes! Een superideetje!
Groetjes Esther