zaterdag 31 augustus 2013

tuin in augustus en duurzame dinsdag

September brengt een ruime keuze,
Het zomerfruit raakt aan de kant,
Heel veel peren kan men kopen,
't is nu haast Luilekkerland.
Fruid & Groentelied 1928
Dit hoort eigenlijk bij het vorige blogje.Ik geniet zo van alle volle bomen en dan komen de appeltjes er ook nog aan.
Gewoon even om aan te denken. Dinsdag is het
Duurzame Dinsdag ( klik )
Duurzame Dinsdag bied dan wensen uit alle hoeken van de samenleving aan het kabinet aan.
En in onze duurzame tuin moet er flink bij gewaterd worden anders blijft er niets over voor het volgend jaar, want elke tuinier/ster kijkt natuurlijk naar de toekomst. Je werkt in de tuin voor de toekomst.
Van dit plaatje kan ik zo genieten. De dille geurt je tegemoet en de zonnebloemen maken mij vrolijk.
En aan de andere kant van de tuin heb ik de 11 knijperzakken hangen om op de foto te zetten.
Deze week komen er nog meer.Erg leuk om te maken en helemaal zo landelijk. Dan heb ik op Beleef Landleven iets te verkopen om misschien uit de kosten te raken.
Deze dame heb ik ook nog gemaakt van de allernieuwste stofjes en mag ook in Arnhem de show stelen als voorbeeld voor de patroontjes.
En dit is
En hebben jullie ook zo genoten van de serie Landgirls. Gelukkig is er uitzending gemist dus ik kan het nog een keer zien, wat een genieten zeg.
 
een prettig weekend,
Bep
 
 
 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

MarianneD zei

Gezellig logje weer Bep!
Jan de landgirls zijn ook hier favoriet,we hebben ervan genoten! Hoe gaat het met je kleinkind?
Succes in Arnhem!
lieve groet,Marianne

Berna zei

Ook ik heb genoten van de landgirls. Drie weken lang met het bord op schoot eten ;)