maandag 8 april 2013

mijn eigen koppie koffie


O wat is dat heerlijk om na 4 dagen mijn eigen koppie Nespresso weer te drinken, ons heerlijk uitzicht weer zien waarvan ik hoop dat het nu toch eens snel een groen uitzicht gaat worden en al mijn lieve diertjes weer om mij heen.
Het was wel weer een genot om zoveel dames te zien die het quilten zo leuk vinden. En ik zoveel gezichten die ik ken en weer  dromend langs zien wandelen  helemaal in de ban van de lapjes en de quilts.  Onze hobby is toch maar iets wat elkaar bind. Ook heb ik collega's gesproken die ik tot nu toe nog nooit gesproken had en dat is ook weer inspirerend en fijn.
 En daar stond ik dan 3 dagen te genieten en nu is het over en dat in maar goed ook want mijn benen,rug en mijn schouders zitten helemaal vast en het is pijnlijk om te bewegen, dus een beetje rust is wel wenselijk. Ik hoop maar dat ik mijn crosstrainer nog op kan komen. Wel kan ik mijn nieuwe aangekochte lapjes bewonderen en tijdens deze dagen ben ik ook weer verknocht geraakt aan mijn hexsjes. Dus vevelen hoeft niet.
en in dat geweldig leuke doosje bij   Marij   gekocht zitten wat hexen die je zo aan elkaar kunt zetten
Ik heb al heel wat Japanse geweven stofjes en deze zijn een kleine aanvulling erop, ik ga alles maar eens bij elkaar verzamelen en aan mijn uitgestelde applecore beginnen.
Deze week ook de Singertjesdag eens in kaart brengen, zo'n heerlijk vooruitzicht maar weer.
een prettige maandag,
Bep



 


7 opmerkingen:

joke leijenaar zei

Ik volg je via blog,was leuk je te zien op de beurs heb je niet gesproken maar wel genoten van je kraam,zag nu alles in het echt ook wat je gemaakt hebt.
Rust uit en misschien tot ziens

Annelies zei

Mooie aankopen !
Rust lekker even uit.

Bed, breakfast en quilts zei

je had het te druk om te praten, maar wat had je een leuke kraam!

Conny's-blog zei

Weer heerlijk in je eigen huisje en bij je beestjes, kan me voorstellen dat dat fijn is na vier dagen.
Al genieten we altijd weer van je kraam hoor, helaas niet geweest in het weekend. Hoop dat Marja en ik ook mee kunnen doen met onze singertjes, lijkt me zo gezellig dat weer mee te maken bij jou..............liefs Conny.

Marianne zei

Was weer een genot om je kraam vol lapjes te bewonderen Bep! Hopelijk hebben je hondjes je niet al te erg gemist. Lekker nasudderen van de beurs nu, je lijf even laten herstellen en genieten van je aankopen!
Wij komen toch een x naar Hall nu we weten dat het dichterbij is dan we dachten!
We hebben voorlopig weer quiltvitamientjes genoeg opgedaan voorlopig, heerlijk!
Groetjes Marianne.

Marianne Gooren zei

Hoi Bep!
Wat leuk om te lezen dat jij aankopen doet;) Ik kijk erg uit naar 5 mei, heb er reuze zin in en m'n Singertje staat ook te trappelen.. Je moet maar lekker uitrusten na deze 4 dagen, lekker met de beentjes hoog zitten handwerken. Niks mis mee, toch?
Lieve groetjes,
Marianne

KijkDaarIs zei

De koffie "thuis"is het lekkerst hé??..;0)
Weer lekkere drukke dagen achter de rug...dus even "uitrusten"en verder met je mooie hexjes!!..;0)
Leuke foto zo kan ik toch nog een beetje van je stand zien...;0)
Fijne dag