donderdag 18 oktober 2012

herfst en de handwerbeurs in Rotterdam

 Het ziet er nu zo een beetje uit bij ons en het beloofd vandaag een werkelijk mooie halve zomerdag te worden.
Hieronder zie je dat het maisveld nu leeg is en we kunnen weer heerlijk naar de bosrand kijken.
Vandaag maar tussen het inpakken, ordenen, vouwen en huishouden proberen er even van te genieten. Ik moet nog een leuke boodschap doen in diepenheim en ik kan nu al genieten van de rit erheen. Zo heerlijk tuffen door de Achterhoekse zichtbomenlanen.
Volgende week mis ik natuurlijk wel de Kunstmomenten van Diepenheim.
Al dat werk is dus de voorbereiding voor de
 beurs in de Ahoy.
Ik kan echt niet alles meebrengen, maar heb je iets dat je graag wilt hebben in Rotterdam kun je mij even mailen dan zorg ik dat het echt meekomt.
Voor de hondjes en het thuisfront word gezorgd. Berthe komt hier even een klein weekje wonen. Wat zullen ze geknuffeld worden.
Verder gaat het met mijn kaak iets beter, ,ben er nog niet helemaal gerust op maar misschien nog even geduld hebben.
Ook sluit ik mijn tuinblog. Het word echt te veel om het bij te houden en de tuin/lapjes/quilts/poppen/natuur/beestjes zijn zo bij mij met elkaar verbonden dat ik maar alleen bij dit blog houd.
Verder heb ik Cybill met Teuntje gemaakt en zij gaat ook mee naar de beurs. Het is hier niet helemaal stil op handwerkgebied.
 een prettige donderdag,
Bep

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Mooie zomerdag....hier valt het met bakken uit de hemel......erg benauwd, veel regen. Sjaloers op je ritje Diepenheim, lijkt me een geweldige rit.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Geniet er van en veel plezier. Verstandig dat je het bij 1 blog houdt. Daar heb je al een hoop werk van, toch?
Groetjes

Wietske

Lida zei

Leuk! Kijk er naar uit om je weer te zien! Groetjes
Lida