zaterdag 17 maart 2012

quiltexpositie en de derde exposant

foto van Willy
In Otterlo is wel een heel bijzondere expositie : Quilts en Antieke tegels en wie eens naar tegeltjes kijkt ziet daar altijd een patroon in en als je van quilten houd dan zie je er een quilt in.
Bij haar kun je een prachtig verslag met mooi foto's lezen.
Samen met de miniatuurtentoonstelling in Dieren  van 20 t/m 25 maart is er in onze omgeving veel te beleven op quiltgebied.
Omdat de expositie in Dieren heel vlakbij is en de expositie in Otterlo van maart t/m juni .( 20 km, ) ook redelijk in de buurt,  is mijn winkeltje volgende week


vanaf dinsdag 20 maart t/m zaterdag 25 maart elke middag van 12.00 tot ongeveer 16.00 geopend.

 Daarna zijn er weer de normale openingstijden : dinsdag en zaterdagmiddag. Wil je een andere keer mij bezoeken graag een telefoontje.

Ook wil ik jullie mijn derde exposant laten zien die op mijn openhuis en tuin tweede Paasdag Soedidee en Steekjes en Kruisjes komt bijstaan .
Regina vertelde dat ze aan textiele werkvorming verkikkerd is . Maar op deze dag zal ze haar prachtige breiwerk laten zien en je kunt je laten inspireren of je opgeven voor haar breilessen. Wat ze in de lessen aan je leert zal ze zelf aan je willen vertellen. Ze zal een tafeltje vullen in de keuken of bij prachtig weer onder de veranda.
een prettig weekend en de aanbieding van deze week      IS
Bep

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Oh Bep.....zo te kunnen breien.....nou ja, er moet nog iets te wensen over blijven en een mens kan nou eenmaal niet alles in één leven denk ik dan maar, ze quilt vast niet.Fijn weekend!

bep zei

Hoi Jeannetje, Ik wou dat ik dat vestje aankon zo prachtig en lief.
Ze maakt wel schilderijtjes met stofjes. Je was er weer heerlijk vroeg bij,lekker weekend meissie, Bep