woensdag 25 januari 2012

antieke stofjes

Ik heb niet zo heel veel tijd om alles te maken, maar dat probleem is bij iedereen algemeen bekend.
Maar als ik dan weer een gezellig stofpakketje maak dan is het net of ik het wel gemaakt heb. Ik vind het combineren van de stofjes  zo leuk en zo kan ik bijna elke dag iets nieuws maken. Alleen het ontwerpen van iets echt nieuws schiet er wel eens bij in.
Vanochtend van
 deze lieverds
gemaakt en omdat de antieke stoffige stofjes op het moment mijn favoriet is heb ik het in de oude printjes gemaakt.
Ook zijn er weer nieuwe antiekjes gekomen,
ook weer helemaal prachtig.
een prettige woensdag, ik ga nog even verder met mijn voorbereidingen voor het quiltparadijsin  Vijfhuizen het volgende weekend, wil je dat ik iets voor je meebreng kun je mij altijd mailen.
Bep

5 opmerkingen:

Anoniem zei

This is such a beautiful quilt and gorgeous fabrics Bep.

Sabine Hoogkamer zei

Hoi Bep, Op de quiltbeurs vorig jaar heb ik het patroon bij je gekocht van de poppetjes.
Hij is nog niet helemaal af maar wordt ook al erg leuk. Ik heb iets frissere stofjes gebruikt. Kijk maar even op mijn weblog.

http://quilten-enzo.blogspot.com/

Dan zie je links een foto van het poppenquiltje.

Groetjes, Sabine

Sabine Hoogkamer zei

Ja sorry, hier nog een berichtje van mij. Als je bij deze blog kijkt dan zie je de foto's vergroot.

http://quilten-enzo.blogspot.com/2011_07_01_archive.html

Een berichtje van Juli vorig jaar.

Groetjes :-)

Lara Valcárcel zei

Precioso me encanta.

Karen zei

The little quilt with dolls is unusual. I like it.